Facebook Twitter Linked GPlus

Kampania "Lubię kaszę - kasza na stół, na zdrowie, na co dzień" wkracza w kolejną  fazę. W drugiej edycji, oprócz popularnej blogerki kulinarnej i eksperta ds. żywienia, do regularnego spożywania kaszy będzie zachęcał Polaków znany szef kuchni - Andrzej Polan! Na Miłośniczki i Miłośników tego wyjątkowego produktu czeka wiele nowych nietuzinkowych przepisów. Rozpoczyna się druga edycja ogólnopolskiej kampanii "Lubię kaszę - kasza na stół, na zdrowie, na co dzień", która ma przekonać Polki i Polaków, że warto jeść kaszę częściej i uwzględnić ją w codziennej diecie. Do grona ekspertów kampanii, Doroty Wdowińskiej-Rozbickiej, autorki bloga kulinarnego "Dorota Smakuje" i Katarzyny Foszner - ekspertki ds. żywienia, dołączył znany szef kuchni, a prywatnie wielki miłośnik kaszy - Andrzej Polan. Ich pomysły na autorskie dania oraz przykładowe jadłospisy będą regularnie pojawiać się na stronie internetowej kampanii www.lubiekasze.pl.

- Cieszymy się, że już po raz drugi będziemy mogli pokazać Polakom, jakie walory zdrowotne i kulinarne ma kasza. W tej edycji kampanii pojawi się m.in. jeszcze więcej zaskakujących przepisów, dzięki którym konsumenci będą mogli przekonać się, że dania oparte na tym produkcie wcale nie muszą być nudne - mówi Agnieszka Falba, Dyrektor Biura Federacji Branżowych Związków Producentów Rolnych, inicjatora ogólnopolskiej kampanii "Lubię kaszę". - Prezentując nowoczesne oblicze kaszy i możliwości, jakie stwarza w dzisiejszej kuchni, pragniemy podpowiedzieć, jak wprowadzić ją do codziennych posiłków. Z badania*, przeprowadzonego na zlecenie naszej kampanii wynika, że regularnie, czyli kilka razy w tygodniu, kaszę spożywa tylko 9% Polaków - dodaje.

W ramach drugiej edycji "Lubię kaszę" eksperci kampanii podzielą się również swoją wiedzą nt. walorów kaszy z rodzicami oraz przedstawicielami placówek oświatowych podczas spotkań i warsztatów kulinarnych "Pod znakiem kaszy".

O kampanii "Lubię Kaszę"
Ogólnopolska kampania "Lubię kaszę - kasza na stół, na zdrowie, na co dzień" ma przekonać Polki i Polaków, że warto jeść kaszę częściej i uwzględnić ją w codziennej diecie. Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa www.lubiekasze.pl, dzięki której można poznać różne rodzaje i walory zdrowotne kaszy, dowiedzieć się, jak przekonać do niej dzieci oraz zamieszczać własne przepisy na dania z kaszą.  Organizatorem działań, sfinansowanych ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.

Więcej informacji: www.lubiekasze.pl

* Badanie zostało zrealizowane przez agencję badawczą Inquiry w lutym 2013 roku metodą sondażu internetowego na próbie N=1000 wśród Polaków od 15 roku życia, w podziale na płeć i cztery grupy wiekowe. Badanie było realizowane metodą internetową (panel online) na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej. Inquiry jest niezależną, polską agencją badawczą, która prowadzi wszechstronne badania rynku m.in. dla sieci sklepów, producentów z branży FMCG, a także dla firm z branży teleinformatycznej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej i finansowej. Działalność Inquiry obejmuje teren Polski oraz rynki międzynarodowe.

Polecane publikacje

 

baner 120 ktosiek okladka feniksbaner przeszlosc okladka baner lacza nas roznice okladka ok